mandag 18. juni 2012

ENDELIG!

... Har jeg tatt sommerferie! :) I hvert fall fra skolen. Etter seks uker med intens lesing til tre eksamener, kan jeg endelig senke skuldrene og fokusere på andre ting. Alle tre ble bestått og jeg er fornøyd med karakterene :-)

Denne uken er det lite jobbing, før det braker løs i neste uke, så jeg nyter noen etterlengtede fridager med å gjøre akkurat det jeg har lyst til. De siste dagene har det vært maling, planting, pynting osv.

Dette må være min nye yndlingsblomst. Peoner er bare vakre! Hadde aldri forstilt meg at de skulle bli SÅ store :-) Noen som vet hvor lenge de varer??

I går kjøpte jeg mitt første interiørblad på et halvt år, og gjett om det ga inspirasjon og motivasjon! Nå er jeg i gang med et kjempespennende prosjekt som skal inn på kjøkkenet. Jeg kan nesten ikke vente!!

Inngangspartiet vårt er endelig ferdig! Mannen, jeg og pappa har jobbet på spreng i én måned nå. Snekret, malet og ryddet til den store gullmedaljen. Men fint ble det :-) Her er en lite sniktitt.. Det manger én ting før vi er HELT ferdige. Da kommer bilder :-)

Utrolig hva litt spraymaling kan gjøre med blomsterpottene :-)



Kosekroken

I morgen er det på med maleklærne igjen, denne gangen til innendørsmøbler. Det føles deilig å være i gang igjen! :-D

Ha en fin kveld!
 -Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)