fredag 31. august 2012

Sjenk

Da er fredagens forelesning over og jeg venter egentlig bare på å dra på jobb. Kveldsvakt på en fredag er jo ikke akkurat ønskevakta, men med så flotte kollegaer som jeg har er det ingen problem!

Det er flere som har spurt om hvordan jeg studerer, hvordan nettstudier fungerer, så det vil komme i eget innlegg i nærmeste fremtid:)

Men tilbake til overskrifta. Jeg elsker sjenker! Nå har ikke jeg den vakreste i møbeluniverset, men den funker og den gjør det den skal;) Den er opprinnelig i eik, men i fjor høst malte jeg den. Sjenker er perfekte pyntebord! Der kan du mikse og matche med lys, blomster, pynt, bilder o.l. bare fantasien setter grenser. Min er ganske tradisjonelt pyntet opp, men så er det jo sånn jeg liker det og:)
Et lite tips: har du en lysestake av hver sort som ser litt traus ut alene, sett dem sammen. Så slipper de å være ensomme;)






Hadde jeg hatt masse penger, og lite å brukt dem på, hadde det nok blitt en slik en fra Bohus

Håper alle får en strålende helg, med mye kos. Her blir det knallhard jobbing for å få ferdig platt og rekkverk ved campingvogna.

Klemmer fra Trine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)