mandag 20. august 2012

Vi usetter hverdagen til i morgen

I dag er det mandag og mange skulle tilbake på jobb... Men ikke vi;) Vi kjørte ungene i barnehagen og satte kursen mot Storhaugen. Det gjorde godt med litt kjærestetid og en fjelltur! I ettermiddag har vi hatt koselig besøk av familien Nygård/Takle hvor det ble servert grillmat. Er jo ikke lenge igjen av grillsesongen, og det har ikke akkurat blitt mye grilling i sommer, så vi disket opp med alt vi liker:)

Nå er det tv-tid med min favorittmann og levende lys;) I like! Det beste med høsten er definitivt at det begynner å bli skjømt på kveldene og stearinlysene endelig begynner å gi effekt.




  
 


Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Helt enig !
    beste med høsten er å tenne stearinlys!
    Tror jeg liker høsten litt også jeg !
    Så fin blogg jeg fant, la meg til som følger hos deg og gleder meg til å se mer !
    klem

    SvarSlett
  2. Det må du gjøre vettu!
    Så koselig da! Her blir det en bytur på mæ også i mårra. Skal innom lampehuset og Overia. Må høre om det e nån utav de som levere Tine K.
    Kos dæ vidre i Narvik ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)