mandag 6. august 2012

Back to reality!

I dag var mannen tilbake i jobb og i morgen skal ungene i barnehagen etter nesten fem uker ferie.. Hverdagen er på tur tilbake, og jeg må si, det er egentlig helt greit :) Nå blir det riktig nok bare fire dager i barnehagen, før en uke fri. Jeg, mamma og ungene skal nemlig til Oslo på søndag!! Gleder meg noe alldeles voldsomt til å reise bort en liten tur. Har jo ikke vært noen steder i sommer, så det blir kos med noen dager på østlandet:) Mannen får jobbe og vokte huset her hjemme mens vi er borte.

Helle koser seg med brus i helgen. Er man i 70-årsdag så er man i 70-årsdag! 

 I helgen hadde vi full timeplan. Fredag suste jeg og mannen avgårde til Narvik for å gjøre klar til spillejobb på lørdag. På kvelden var vi hos gode venner og spiste reker. Lørdag var det sangoppdrag i Narvik Kirke (bryllup) før vi hastet hjem og til Øvre-Salangen for å feire onkel som ble 70 år! Det ble et kjempemorsomt selskap med masse slekt, og du verden så gøy vi hadde det!

Fine Sika! Hadde det ikke vært for at mannen er allergisk, jeg hater hundehår og at vi farter så mye, så skulle jeg hatt en sånn:)
Storebror har fått ny sveis i anledning bestekompisens 4-årsdag i helgen:) Tenk, bare to år til i barnehage, så er det skole!!
Håper dere har en fin kveld!

Klemmer fra Trine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)