onsdag 25. juli 2012

sommeren 2012....

har så langt vært en stor skuffelse, værmessig! Det sier vel sitt når badebassenget til ungene enda ligger i eska, uåpnet. Men vi gjør det beste ut av det. Vi har vært på flere småturer. Polarbadet, Narvik, Abisko er noen av stedene vi har besøkt de siste ukene. I tillegg har vi hatt masse besøk :-)

På mandag begynte jeg å jobbe igjen, noe som var helt greit. Hadde vært verre om temperaturen hadde vist 20 grader. Så nå er det to og en halv ukes jobbing, så venter endelig en liten ferietur på meg og ungene. Vi tar med oss bestemor og reiser til hovedstaden for å besøke familie og venner. Deilig med en liten utflukt:-)

Den siste tiden har vi solgt unna datamaskiner så det hjooomer. Fire maskiner ble solgt på under en uke. Nå er dataparken ryddet opp i. Mannen og jeg har fått oss hver sin bærbare, men stakkars han, han fikk bare en vanlig pc, mens jeg derimot, fikk denne

Macbook lever så langt opp til forventningene så det holder :-)
 Tror mannen er veldig fornøyd han og:-) Nå når vi har så flotte pcér så måtte vi friske opp arbeidsplassen litt også.

 Her tror jeg nettstudenten kommer til å trives:-)


Nå går vi All Inn for å få en knallfin August!!

1 kommentar:

  1. Heia!! Ja, været har ikke vært noe å skryte over men i Kiruna har det vært bra! Lurt å selge de dere ikke bruke da. Kor dere har solgt dem fra? Facebook? Gratuler med ny mac! Ha en fin dag!
    Klem Isabell

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)