fredag 28. september 2012

Friday I´m inlove!

Jeg ELSKER fredager! Særlig når den etterfølges av frihelg:) I dag har jeg jobbet med gruppeoppgave i PEL, vasket huset, syntes litt synd på meg selv (forkjølelse er noe dritt) og da måtte jeg unne meg en liten trøst....

Denne skåla kjøpte jeg hos fine Anita på Anitas blomster. 199,-

Gjett hva som er oppi?? *kremtsmågodtkremt* Blir spennende å se hvor lang tid det tar før ungene oppdager innholdet...
Som dere ser så er ungene og klar for helg:)

 I kveld er det klart for tv-kveld, fredagstaco og kvalitetstid sammen med min bedre halvdel. Fredagskvelder er HELLIGE! Enig?? :)

I helgen skal vi kose oss hjemme, kanskje det blir en og annen utflukt.

Ha en riktig fin fredag:)
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)