fredag 2. desember 2011

En innholdsrik uke

Denne uken har flydd avgårde. Det har vært jobb og skole om hverandre. Mannen har omtrent ikke vært hjemme for de har flyttet butikken (han jobber i Sport1). Det ble til slutt en helt fantastisk fin og ikke minst STOR butikk! :-) Tenkte jeg skulle summere opp uken vår i bilder...

Min første høgskoleeksamen nærmer seg... Eksamen i PEL neste fredag!

Vi har laget pepperkakehus

Vi har hatt koselig besøk av Ingeborg, Isak og Nikolai. Da ble det bakt pepperkaker :-)

Vi har montert opp ny tv. Årets julegave til huset. Jeg ELSKER disse tv'ene som henger klint til veggen, og det skadet jo ikke akkurat at den var hviiiit ;-) Nye høytalere er også kommet i hus.

I dag har jeg brukt halve formiddagen på info ang. eksamen. Resten av formiddagen ble brukt på helgevask og diverse huslige sysler. Stakkars plantene mine, jeg har visst forsømt dem denne uken. De var døde nesten alle mann! Så da måtte jeg jammen meg ut å handle litt friske blomster, og til min store lykke hadde de nå fått inn hvite, store julestjerner :-)

Røde nelliker

Nydelig! Ønsker meg flere :-)
 Nå skal resten av ettermiddagen og kvelden nytes med god mat og hygge. I morgen er dagvakt og søndag er det aftenvakt. Liker den ordningen for da føles det ut som jeg har litt helg i allefall. Neste uke skal fru Torgersen sitte pal hjemme hver dag og sprenglese! Adieu omverden.....

Håper dere får en fin helg, og så håper jeg at vi får litt snø igjen! Trasig med dette regnet. Det er fint med grønn plen, men helst ikke i desember.....

-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)