mandag 23. januar 2012

Et lite pust i bakken

God morgen alle sammen :-)
Nå er det lenge siden jeg har gitt liv fra meg. Det har vært en hektisk periode med eksamenslesing, sykdom, jobb osv. Planen var at jeg skulle reise til Notodden på siste samling i dag, men så var jeg og ramlet på isen i forrige uke og slo meg kraftig i min, allerede trøblete rygg, så jeg kom meg ikke avgårde. Litt kjipt, for jeg hadde gledet meg til å treffe alle studentkollegaene igjen, men men, sånn er livet noen ganger.

Interiørmessig har jeg også vært inne i en enorm tørke en periode nå. Men dere, hva skjer når man setter seg ned og skal begynne å lese til eksamen. Jo, da kommer alle ideene! I dag er siste lesedag før eksamen, og hva har jeg gjort? Jeg har stokket om i vinduskarmene... Jaja, da blir det sprenglesing noen timer framover. Uansett, deilig å få friske blomster i vinduene, i takt med at lyset ute kommer stadig nærmere :-)




Er særdeles godt fornøyd med at jeg har klart å holde liv i den hvite julestjerna mi i over èn måned nå..

Ny frisk hortensia i vinduskarmen :-)

Nei, nå er det back to reality! Skal være så glad når morgendagen er over og jeg slipper å ha dårlig samvittighet for å lese for lite....

Ha en fin dag alle sammen!

-Klemmer fra Trine-

1 kommentar:

  1. Lykke til på eksamen. Går helt fint ser du! Hehe. Koselige vinduskarmer.
    Klem isabell

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)