onsdag 25. januar 2012

Hjemmekos


I dag har ungene hjemmedag. Det er godt med en liten time out midt i uka, og når mammaen har fri, da er jo saken grei :-) Nå begynner jeg å bli lei av å gå hjemme, så håper jeg får meg litt jobb snart! 
Eksamen var i går, og nå håper jeg bare at jeg har bestått. Kan ikke være noe særlig å ha gamle eksamener hengende over seg når man går videre i pensum...

En liten frøken som koser seg hjemme :-)


Storebror er dyyyypt inni en film...

I dag er første onsdagsrenn for storebror. Og tradisjon tro blir det vafler etter skirenn ;-) Ellers skal vi bare slappe av hjemme. Ryggen er enda ikke helt på lag med meg, så jeg tar det rolig. Godt med fyr i ovnen og varme gulv, når vinterkulda sprenger på ute!

Ha en knall onsdag :-)
-Klemmer fra Trine-

2 kommentarer:

  1. Så koselig med onsdagsrenn! Takk for koselige kommentarer fra deg.
    Formen er bedre,så det er godt.
    Ønsker dere en fin onsdag,kos dere!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Høres ut som en deilig dag!! Også så deilig med overstått eksamen da!!

    Takk for koselig hilsen hos meg:-) Det er deilig med permisjonstid og kunne pusle litt hver dag, det er derimot ganske snart slutt på den luksusen, så jeg skal nyyyte det den lille tiden som er igjen☺

    Ønsker deg en fin onsdag videre, og kos dere med vaflene!
    Klem fra Livy

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)