lørdag 4. februar 2012

Helgekos

Denne helgen er dedikert til kosen og ingenting annet!
I går koste vi oss med taco, the voice og smågodt:-) Vi hadde jo tross alt hatt en lang og hard uke... I dag skinner solen inn i stua, mannen er på trening, ungene leker og jeg bare nyter en stille formiddag. Det blir ikke så mange av dem iløpet av ukene våre.

Ingenting er bedre enn de stundene ungene leker fint sammen (ikke det at det skjer så ofte) :-)

Lille my som koser seg med storebror

Må være fint å ha en så fin storebror ;-)

Jeg ELSKER denne utsikten.
Aldri har jeg savnet sola så mye som jeg har gjort i år. Det ga meg virkelig en skikkelig energiboost når dem viste seg fram igjen i all sin prakt !

I dag skal vi på besøk til et søskenbarn av meg. De har basseng i kjelleren, så vi skal kose oss som fisken i vannet ;-) Alltid koselig å være sammen med familie man ikke treffer så alt for ofte.
I kveld får vi besøk av et vennepar av oss. Da blird et god mat og en runde Party Alias, så får vi se om jeg og mannen er like gode venner når vi legger oss i kveld ;-) Alias er et spill som er veldig morsomt, men som kan føre med seg forferdelig mye irritasjon over parteren hvis han/hun ikke leverer varene....

Ha en flott lørdag alle der ute i cyber-space.

-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)