fredag 17. februar 2012

Svisj....

... Så er uka gått. Ukene flyr avgårde for tida! Syns det går fra mandag og rett til fredag i et jaffs:-) Men helgen er jo min favoritt-tid, så jeg klager ikke....

I dag var det kort forelesning, i tillegg til at jeg var på praksismøte midt oppi forelesninga, så nå er huset vasket og klart for helg. Mannen skal jobbe kveldsvakt hele helga, så jeg og ungene får kose oss alene. I morgen er det 4-årsdag til en av Caspers bestekompiser, så han skal ha mammaen med seg innover litt senere for å kjøpe gave. Ellers blir det bare kos med gode venner, (små og store) venninnebesøk, god mat og selvfølgelig lørdagsgodt (og fredagsgodt...)

 Denne karen er hjemme i dag... Tett nese og vondt i hodet til tider. Vi forebygger og holder oss i ro hjemme :-) Er jo altfor mye som skal skje i helga, til at han har tid til å være syk. Ellers er formen god, og han har hatt en lengre fotballkamp med pappaen her i stua.

I går startet vi på et nytt prøveprosjekt her i heimen. Jeg lagde middagsmeny for en uke, så var det innover å handle det vi trenger iløpet av kommende uke. Blir spennende å se om vi klarer å holde oss unna butikkene i noen dager  nå ;)

 Nå er det Cars 2 på gutta, mens jeg forsøker å få oversikt over alle oppgavene jeg har å skrive de neste ukene. Kjenner panikken tar meg litt.....

Ha en fin helg!

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Trine!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Glad for å kunne legge meg til som første følger hos deg!
    Håper du får en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen Trine!
    Jeg redigerer i photoscape. Har også picasa men bruker ikke det så mye.
    Ha en fin fastelavnsøndag!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)