onsdag 8. februar 2012

Vi faller som fluer

Nå er ungene friske og tilbake i barnehagen, og da er det vel bare rett og rimelig at jeg blir syk?.... Denne tiden på året er definitivt ikke min favoritt-tid... Ene og alene på grunn av all sykdom! Jeg fikk heldigvis en god natts søvn og formen er ikke riktig så ille i dag som i går. 


 I ettermiddag skal storebror og pappaen på onsdagsrenn. Her i heimen blir det nok total avslapping resten av dagen. Skal prøve å lese meg opp på litt pensum.I går  fikk  jeg også gode nytheter ang. praksis, så nå gleder jeg meg til å komme tilbake til skolen og prøve ut alt jeg har lært siden forrige praksisperiode :-)



Håper dere får en fin onsdag, og dere.... Nå er det ikke så lenge til det er helg igjen ;-)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)