tirsdag 14. februar 2012

Morsdag, valentines day og hele den pakka der..

Morsdag syns jeg er en trivelig dag :) Ungene lager tegninger, jeg får blomster og mannen er ekstra snill med meg ! I år fikk jeg uanstendig mange gaver...

Denne Willow tree figuren fikk jeg i gave av mine kjære svigerforeldre. Symbolikken er som hentet ut av vårt hjem :)

Dette flotte smykket fikk jeg av mine to skjønne små <3 "Verdens beste mamma".. Veeel, spørs om de er enig i det bestandig ;)
Valentines day er derimot ikke noe vi feirer i dette huset. Veel, jeg fikk en blomst av mannen, men det var vel bare for å veie opp for alle de dagene jeg ikke får blomster ;) Neida.. TAKK kjære :)
 I dag har jeg vært på den mest interessante forelesningen så langt i min høgskolekarriere. Harry Potter analyse og fantasy som sjanger generelt. Tror jeg er blitt bitt av basillen ;) Skal i allefall lese mer!





Elsker min nye tulipanvase :D  
Det var karneval i barnehagen i dag. Storebror var Kaptein sabeltann, men lillesøster var en liten engel, med tyllskjørt, masse glitter og ikke minst englevinger :) Fikk til og med lov til å lage musespeler i håret hennes. Meeeen, da jeg skulle forevige øyeblikket, sviktet kameraet.. TYPISK! Vi får ha vårt private karneval hjemme en dag da :)
Nå får vi besøk av min gode venninne Ingeborg og hennes to søte små gutter. En mann er på øvelse, og en annen er på kveldsjobbing, så da får de frustrerte fruene kose seg sammen !

Ha en fin kveld.

 -Klemmer fra Trine-

1 kommentar:

  1. Hei Trine!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Så flott du har det hjemme :)
    Nydelige gaver du har fått!
    Hvor er følger knappen din??
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)