lørdag 10. mars 2012

Long time, no see

Det har vært stille her inne hos meg de siste ukene. Skolearbeid, jobb og familiekos har opptatt all min tid... Nå er alle oppgaver levert, og praksis står for tur til uka. Tre uker sammen med flinke elever, jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg :-))

Siden sist har vi vært syke, en etter en. Omgangssyken er noe dritt (bokstavelig talt) Men nå er vi fit for fight igjen:) I dag har jeg og ungene kost oss hjemme, mens mannen var på jobb. Gråvær er fint innevær, så forefallende arbeid er blitt gjort.

Interiørmessig er jeg inne i en enorm tørke... Så da blir det arkivbilder :) Har så mye jeg har lyst til å starte på, men har verken tid eller energi til å gå i gang. Men når våren kommer snikende etter hvert, kommer nok inspirasjonen og motivasjonen !

I forbindelse med en av skoleoppgavene mine har jeg laget en blogg, og jeg håper dere vil ta turen innom. Der er en film nederst som er ganske interessant.. En liten venn gir deg noen gode råd ;)Trykk HER for å komme til bloggen.

I kveld blir det biff med diverse tilbehør. NAM! Skulle gjerne vært i Narvik i helgen under vinterfestuka, men man kan vel ikke få med seg alt her i verden...

Ha en fin lørdag!
-Trine-

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)