mandag 16. april 2012

Statusoppdatering

WOW! Over én måned siden forrige innlegg. Det sier vel litt om både motivasjon og stor grad av travelhet. Siden sist har vi feiret påske, jeg har vært tre uker i praksis og i det hele tatt...
I dag har mannen i huset bursdag, hans siste år i 20-årene er offisielt i gang ;) Snille, gode mannen min som jeg er så glad i <3

Legger ved noen bilder av ungene som vokser! Er ikke lenge før klesskapene må fornyes igjen.. Måtte det bli juni og feriepenger/skattepenger....




Nå er det en lengre periode med store oppgaver/eksamenslesing. 12. juni kl 15.00 skal jeg puste lettet ut og se fram til en laaaaang sommer hvor jeg kan konsentrere meg bare om familie, ferie og jobb. Vi er veldig usikre på hvor vi skal legge årets ferietur. Vi har veldig lyst til å kjøre ned til Oulu, Finnland med campingvogna, men har ikke lyst å dra alene. Så vi får håpe vi kan klenge oss på noen så vi får litt selskap på turen :-)
 

Ha en fin mandag!
                                                      
                                                                -Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)