onsdag 31. oktober 2012

en etterlengtet fridag!

Endelig en dag hjemme hvor jeg kan senke skuldrene og ta meg av forefallende arbeid. Det gjelder både huslige sysler og ikke minst skolearbeid!

Og endelig fikk jeg ordentlig dagslys til å knipse noen bilder :)

En av mange fine bursdagsgaver var denne flotte duken fra Lene Bjerre:) Fine Ingeborg har god smak altså!




Litt endringer i den nye tallerkenhylla. Fikk verdens flotteste kaffeservise i bryllupsgave, og endelig kan jeg vise det frem:) (det i midten)

Nå er eggene på kok og mor i huset skal kose seg med egg og røket laks. Trodde aldri jeg skulle komme til å si det, men røket laks smaker nydelig!! ;)

Ha en fin dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)