søndag 14. oktober 2012

Kjøkken

Har den siste uken fått masse nytt til kjøkkenet. Er kjempefornøyd med min nye kjøkkenkrok:)

Ny kjøkkenmaskin, ny tallerkenhylle, og "nytt" bord.
Du og jeg skal nok bli gode venner ;-)



Tallerkenhylle fra Bohus

Bordet er et gammel klaffbord som jeg hadde på jenterommet som tenåring. Det har fått seg noen strøk maling og vips, så var glei det rett inn på kjøkkenet:)
Kjøkkenet er et av de rommene i huset jeg oppholder meg aller mest iløpet av en dag. Det å ha en stort, funksjonel kjøkken er topp! Her kan ungene tegne, spille, leke osv mens jeg styrer med mitt. De andre husene vi har bodd i har alltid hatt kjempesmå kjøkken, så jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med våre 15 kvm (ca.)

Nå er arbeidsdagen unnagjort og trilletur i boks, så nå venter total avslapping resten av dagen:-)

Nyt siste rest av helgen!

1 kommentar:

  1. Så fint du har fått det på kjøkkenet!
    Nysofaen kommer iløpet av uken,mens sannsynlig på onsdagen. Gleder meg!
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)