onsdag 17. oktober 2012

for et vær!

... Og her sitter jeg inne...

Det er nydelige dager utenfor husveggene for tiden. Men Brrrrr så kaldt!! I går kveld viste graderstokken -5 grader. Det går definitivt mot vinter.



Endelig er nattsvermerne tatt av dage og man kan kanskje driste seg til å vaske vinduer (På nytt!!)

I dag tilbringes dagen inne forran mac´en. Vurderingsoppgave står på planen... Noen dager, på det mest travle, savner jeg min studentfrie hverdag. Spesielt på dager som denne hvor tankene bare er en heeeelt annen plass enn i vurderingsbøkene.
 Men med målet mitt om å jobbe som lærer i sikte (laaaangt der framme) tar jeg fatt på oppgaven med den motivasjonen at jeg bare har 600 ord igjen :)

Ha en fin dag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)