torsdag 10. november 2011

Gangen

I det forrige huset vi bodde i var gangen liten. Du kom nesten rett inn i stuen. Her vi bor nå har vi en stor og romslig gang. Sånn som jeg ser det så får man aldri for mye yttergang :-) Der skal det være plass til barnevogner, x antall par sko, store vinterklær etc. Her et lite innsyn i vår gang.



Skapet oppe på veggen valgte vi å beholde da vi pusset opp. Rett og slett fordi veggen og taket ville blitt fryktelig stygt dersom vi hadde revt det ned. Kjekt å ha en plass å gjemme unna ting og tang :-)

Hyggelig veggord som møter oss med det samme vi kommer inn ytterdøra :-)

Bildet over kommoden er kjøpt på loppis.


Nå er jeg endelig ferdig med maratonukene mine med jobbingm, og nå venter tre fridager sammen med to skjønne englebarn (ikke alltid vel og merke;-) To uker i praksis har gitt meg enda mer erfaring innenfor læreryrke og jeg er, om mulig, enda mer sikker på at det er lærer jeg ønsker å bli! Flotte ungdommer og herlige kollegaer. Stort mer kan man ikke ønske seg :-)

Nå skal vi suse opp til tante og onkel på ettermiddagsbesøk. Mannen har vært i Narvik i begravelse i dag, så vi venter han hjem iløpet av kvelden.

Ha en fortsatt innholdsrik torsdag!
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)