søndag 13. november 2011

Vi har hatt en kjempefin helg sammen med familien til mannen. Ungene (og vi) har kost seg hos farmor og farfar :-) Det ble en liten handlerunde på fru Torgersen, men denne gangen klarte jeg å holde meg i skinnet, så det ble ikke så mange kjøpene, men litt til juleforberedelsene. Jeg må nemlig spare penger, jeg skal jo tross alt holde Perfect Home party førstkommende onsdag :-D

Røde roser til far i huset :-) I tillegg fikk han seg ny kortmappe. Ville vel blitt litt skuffet om han bare fikk en kvast ;-)




Hellemor fikk seg gyngestol. Kjøpt på Kremmerhuset


Nå ser jeg fram til en rolig uke, med litt jobbing på skolen, og to forelsninger. Det jeg gleder meg litt mindre til er tannlegebesøk på tirsdag. ROTFYLLING!!! Men shit au, det skal bli deilig å bli kvitt den vonde tanna. Begynner å bli lei av å tygge bare på èn side nå....

Nå venter film og pizza. Bad Teacher skal sees. Noen som har sett den?
Har du forresten vært inne på facebook-siden til min lille villa og trykt "lik" ? :-) Hvis ikke, trykk HER

Ha en fin kveld!
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)