søndag 6. november 2011

Travle tider...

Det går i ett kjør for tiden. Nå har jeg unnagjort en uke praksis og har en uke igjen. Det er kjempegøy! Selv om jeg har undevist mye før, er det noe med å få veiledning fra en erfaren lærer og få sett hvordan andre gjør ting. Kjempefine elever er det også :-) Men man blir jo ikke akkurat rik av praksis, og nå er vi inne i opptjeningsperioden til desemberlønn. Og alle vet jo hvilke utgifter som kommer i desember... JUL! Herregud så mye penger det går med i julestria... Så da må fru Torgersen jobbe kveldsvakter for å få tjent opp en slant. Det er tungt å gå på jobb fra 08.00 - 22.00, men det er bare for en liten periode, så det skal nok gå bra :-) Neste helg skal jeg ha langhelg! Skolen er stengt på fredag, så da reiser vi på en liten besøkstur til Narvik!

Eller har det skjedd noen småting i min lille villa siden sist. Mannen overrasket meg på fredag. Da jeg kom hjem fra jobb hadde han faktisk malt kjøkkenet! Vi har (eller jeg har) snakket om å male det en stund. Den mørke fargen stjeler fryktelig mye lys nå i mørketida, så vi ble enige om noe litt lysere. Det er ganske mye arbeid å male slike MDF plater, så stua får vente til våren.

Ganske så fornøyd med resultatet. Ikke så lett å se på disse små bildene..

 Og ikke nok med det, men han hadde kjøpt blomster til sin snille kone også ;-)
Riktig nok hadde jeg, kvelden før, påpekt at han ALDRI kom hjem med blomster til meg....






Nå skal en rolig formiddag nytes i hjemmet.  Laks står på menyen, før det bærer avgårde på kveldsvakt igjen.. Jeg begynner å bli en racer på kveldsvakter ;-)

Ha en fortsatt herlig søndag alle fininger der ute!
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)