lørdag 19. november 2011

Walkin in a winter wonderland

For en herlig dag! Ungene sov til kl 09.00, tro det den som kan :-) Det var deilig! Og ekstra deilig siden det var min stå-opp-dag.... Desto bedre ble dagen da vi så ut vinduet. For et vær! Skikkelig julekortmotiv. Bare synd det meldes regn hele neste uke :( Men vi nyyyyyter det så lenge det varer.

Ser meg aldri lei på den herlige utsikten fra stuevinduene.


Lker meg litt med manuell fokus :-)
 Nå er storebror hos bestemor, og Helle sover i vogna si. Jeg har fått jobbet litt mer med oppgaven min, men mannen har tatt skolesekken min med seg i bilen på jobb, så jeg får ta meg en ufrivillig pause resten av dagen ;-) Har ikke så mye igjen, så en times tid i morgen, så er den i boks! GUD jeg gleder meg til 9. desember og eksamen er over. Da er det juleferie til 3. januar! :-D

Ha en fin dag
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)