tirsdag 4. oktober 2011

En ny start

Jeg har i lengre tid gått rundt og grublet på om jeg skulle bytte bloggplattform. Da jeg begynte med blogginga for snart ett år siden var blogg.no et godt alternativ. Det var enkelt og oversiktlig og lett og finne fram. Men nå har jeg som sagt holdt på i snart ett år og har lyst til å prøve noe nytt. Ser at veldig mange av interiørbloggene tilhører blogspot og jeg kan skjønne hvorfor. Stilrent og fullt av muligheter i forhold til utforming. 


Så jeg blir å finne her i fremtiden! Jeg håper mine gamle lesere på blogg.no tar følge med meg over på blogspot. Bloggen kommer til å inne holde det samme som før, men jeg vil prøve å variere innleggene litt mer. Hvis det er noe dere ønsker å lese om; gi meg et lite hint ;) 

Det vil nok komme en del info og bilder som de som har fulgt meg på blogg.no har lest før, men det regner jeg med går bra. 
Interiør vil fortsette å være en stor del av bloggen min :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)