torsdag 13. oktober 2011

Små barn kan være ganske store av og til..

Storebror i huset har jo fått med seg at mammaen er litt smågal når det gjelder interiør.


Han kom nemlig med følgende utsagn da jeg satte disse lysestakene på hjørnebordet :mamma nå bytter du på pynten igjen.... (med en smule oppgitt stemme)

Blomster i sort/hvitt... jaja :)




To søte små som koser seg hjemme i ruskeværet. Helle har et mystisk utslett som egentlig ikke ser ut som vannkopper... Hmm, blir ikke klok på det!

I morgen er det siste forelesning for denne uka, og neste uke bærer det avgårde til Notodden igjen. Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg gleder meg faktisk til å komme tilbake (Notodden er ikke akkurat the centre of the univers) Blir koselig å treffe alle sammen face to face igjen :) 

Ha en fin torsdag videre. Nå står pølselapskaus på planen her i min lille villa.
-Klemmer Trine-

1 kommentar:

  1. Hehe...kjenner meg igjen her ja. Eldstemann har blitt interiørsmittet, for han kommenterer alt jeg gjør stort sett, og synes det er gøy å være med på alle mine handleturer. "ulempen" er jo at det ikke går ann å lure inn en eller to nye ting sånn i det stille, for han kommenterer det jo ofte svært så høylytt, og som regel ved middagsbordet. Men koselig å ha noen å dele det med!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)