onsdag 26. oktober 2011

Kveldskos

Først og fremst så synns jeg det er veldig hyggelig at jeg kan inspirere dere til å starte oppussing av gamle møbler :-) Og takk for fine ord, dere er så gode! I kveld er det stille og rolig i min lille villa. Ungene sover, mannen ser fotball på pc'en og jeg ser Spesialenheten.


Litt omøblering av ting og tang må til noen ganger ;-)
Jeg ELSKER hvite roser!
Disse lå på trappa da jeg kom fra barnehagen i dag. GJETT om jeg gleder meg. Så utrolig mye fint å se på!
Tv-stuen anno oktober 2011. JEg trenger tips til hva jeg kan gjøre med veggen hvor bildet av Casper henger. Har så lyst å gjøre noe mer ut av den...

 
Kos
 Nå venter senga. I morgen skal jeg for en gang skyld ha tidligvakt på sykehjemmet. Gleder meg til å tilbringe hele ettermiddagen med mine søte små <3 Ellers går jeg med skumle planer for soverommet... Må bare få ånden over meg igjen....

God natt alle fine lesere!
-Klemmer fra Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)