onsdag 5. oktober 2011

Shabby chic er ut.....

I allefall ifølge interiøreksperten som var på God Morgen Norge i dag. Hun må vise så mange puter med dyrebilder, gevirer, og generelt "den moderne bestermors stil" hun bare vil, jeg kommer ALDRI til å introdusere det i mitt hus. Det jeg elsker med shabby chic stilen er det lune og varme. Den skaper en god ro i rommet. Jeg har aldri vært noen stor fan av farger. Jeg hadde en periode hvor alt var sort. Så gikk jeg over til brun/orangetoner. Huset vi bor i nå har en gammel stil over seg. Det er panel på vegger og i tak. Rommene er små og intime og i min verden er shabby chic den perfekte stilen i vårt gamle, nye hjem.













Et lite knippe fra min interiørverden.

Jeg er nok ikke den typisk shabby chic'er. Men jeg har funnet min stil og er fornøyd med den. En annen ting; hvem i all verden har råd til å bytte ut alt interiøret i huset hver gang det kommer en ny stil???
Nei, finn deg en stil du trives med, gjerne en som er litt tidløs, slik at du slipper å rive deg i håret om noen år og tenke "Hva i all verden tenkte jeg på". Derfor, ingen dyretapeter eller store gevirer opp på veggene i min lille villa ;-)

Ha en fortsatt fin dag !
-T-

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nydelig lysekrone du har : ) Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)