onsdag 12. oktober 2011

Perfect Home

Onsdag 16. november skal jeg være vertinne for mitt første party :-) Og selvfølgelig er det et interiørparty som skal arrangeres i min lille villa! Perfect home har så uendelig mye fint til hjemmet og jeg har lenge hatt sansen for varene der. Nå er det ett år siden sist jeg var på PH party så jeg gleder meg, og ikke minst ser jeg fram til å prøve meg som vertinne :-)

Et lite knippe av utvalget til Perfect Home.





Bildene er lånt fra google.


For å lese mer om Perfect Home, gå  inn HER
Dersom noen er interessert i å komme, ikke vær redd for å ta kontakt med meg :-)

-Klem Trine-

2 kommentarer:

  1. Perfect Home er bare helt fantastisk! De har så utrolig mye fint, helt min stil :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)