tirsdag 11. oktober 2011

Partytips

Ikke i den forstand som dere kanskje tror, men i går var jeg nemlig på helse og velvære party hos min venninne Linn-Heidi. Der var det MASSE spennende produkter som vi fikk både se og prøve. Elisabeth (som holdt partyet) fortalte om mange forskjellige produkter og jeg tenkte jeg skulle skrive litt om noen av dem jeg ble spesielt imponert av.

Sminke
Masse fin sminke som selvfølgelig er organisk :-)


Jeg falt spesielt for øyenskyggene som fantes i maaange fine farger.



Helseprodukter
Her var det mange produkter å velge i. Jeg har valgt å skrive litt om de som imponerte meg aller mest.
 
Babyprodukter
 Babyproduktene er nok noe jeg kommer til å bruke på ungene fremover. Jeg har slitt med å finne badeprodukter/kremer som lukter godt og samtidig er bra for hus/kropp. Denne serien fra LR inneholder begge deler :-) Bestilte ansiktskremen i første omgang for å teste ut.

Aleo vera box
 Dette er et sett alle husstander bør ha i hus. Det inneholder En krem med propolis som behandler ekstrem tørr hus eller forskjellige former for eksem. I pakken finner du også en aleo vera emergency spray som du kan bruke på alt fra brannsår, blemmer, hvis barnet ditt (eller du selv) faller å slår seg osv. Fikk høre flere historier hvor denne sprayen hadde gjort underverker. Den kan til og med brukes til å spraye i halsen på små barn som er for små til å bruke hostesaft. Det siste produktet i boksen er ren aleo vera konsentrat. Kan brukes på alt. Aleo vera er jo kjent for å lindre og kjøle ned, så disse produktene kan du bruke på de fleste vondt'er :-)


Sprayen er kjekk å ha, særlig om man har barn i huset.


Aleo vera juice.
 Denne juicen har dokumentert effekt på flere helseplager. Alt fra migrene, til mageproblemer, til leddplager. Ja, listen var lang! God var den også :-)

Det var også en tannkrem her som fungerer bra mot betennelse i tannkjøtt bl.a.
 Smykker
LR har den siste tiden lansert en lekker smykkekolleksjon. Kona til Bruce Willis som fronter den:-) Her var det mange fine detaljer. Smykkene selges også med to års garanti, så dersom smykket blir ødelagt etter normalt bruk i to år, får du nytt.

Dette falt jeg spesielt for.


Nydelige deltajer. Dette smykket kunne du også bruke i forskjellige kombinasjoner. Som langt, som litt kortere med avtakbart armbånd eller tom to korte smykker.

Alt i alt mange produkter jeg kunne tenke meg, og jeg kommer garantert til å handle mer etter hvert. Spesielt vil jeg anbefale babyproduktene og denne aleo vera boksen.

Dersom dere vil lese mer om produktene kan dere går inn HER  eller kontakte meg så skal jeg videresende dere til vertinnene for partyet.

-T-

(Dette innlegget er IKKE sponset)

1 kommentar:

  1. Kjempeflott innlegg Trine. Det va kjæmpekoselig. Masse flotte gode produkter, blir litt shopping fremmover. Mange flotte julegaver kan det være også ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)