fredag 7. oktober 2011

Rococco

Jeg kan ikke få sagt mange nok ganger hvor høyt jeg elsker rococcostolen min, som jeg var så heldig å få arve av min venninne Ingeborg! Jeg får benytte anledningen til å takke på nytt ;-)

Den står i kosekroken i stua og er bare en diamant for øyet!




Et lite innblikk inn på kjøkkenet

"Der det er husrom er det hjerterom.."   
 I dag er det kort forelesning i PEL før det er HELG! Skal ha frihelg og det skal bli deilig :-)
Ellers er jeg enda litt usikker på hva jeg skal legge ut her på det nye området. Hva er dere lei av å lese om, hva vil dere lese mer om? Hvilke bilder vil dere se, osv... Derfor blir jeg glad om dere som ønsker det gir meg tilbakemelding :-)

Ha en fin helg!
-T-





1 kommentar:

  1. Vil gjerne se bilder av soverommet deres og badet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar :)